POPINA   E-shop Prodávané značky Slevy Kontakt
Přehled zboží
 Batohy
 Boty
 Spaní
Výprodej, akce
Podrobné hledání
Informace
Poštovné a doprava
Záruka
Pojištění ALPENVEREIN
tovar na Slovensko - bližšie informácie Tovar posielame
 aj na Slovensko

Množstevní slevy
Kontaktujte nás
e-mail POPINA
Novinky
TILAK Crux Soft Shell - XXL, černé
TILAK Crux Soft Shell - XXL, černé
3490 Kč
2850 Kč
Salewa
logo značky
Země:Itálie
Salewa vyrábí:expediční, turistické, horolezecké a trekkingové batohy, stany, péřové spacáky nebo i spací pytle z dutých vláken, horolezecké vybavení, úvazky, cepíny, mačky, šrouby do ledu, helmy a přilby, expresky, karabiny, jistící pomůcky, vybavení na via-ferratu, oblečení, gore-texové i soft-shellové bundy, kalhoty, návleky, boty, pohorky, lezečky
Výrobce:SALEWA - Ober Alp SpA-AG
Via Negrelli-Str. 6
39100 Bolzano-Bozen
Italy
Phone: +390 471242900
www.salewa.com
Dovozce:SALEWACZECH s.r.o.
513 01 Benešov u Semil 197
+420 481624140
www.salewa.cz
Prodáváme veškeré zboží této značky.
Nenajdete-li v naší nabídce žádané zboží, kontaktujte nás a my Vám rádi sdělíme konečnou cenu a termín dodání.



Založení V jednom mnichovském dvorku
Josef Liebhart zakládá 8. července 1935 SALEWA GmbH v Mnichově. Ve válečných letech vyrábí firma různé kožené a textilní produkty, první ruksaky s konstrukcí z ocelových trubek a lyžařské hůlky z lísky. Díky velké poptávce po lyžařských hůlkách v zimě 1952/53 se podařil firmě SALEWA poprvé průlom ve sportovní oblasti.

Začátky výrobců pro horské sporty
1955 podporuje SALEWA expedici do And do Cordillera Blanca a etabluje se tím v horském sportu. Do výrobního programu firmy SALEWA- oddělení horských sportů jsou zařazeny výbava do ledu, cepíny a mačky. V roce 1962 je vyvinuta a vyráběna plně nastavitelná stoupací mačka z lehkých kovů. . Poprvé se dostává firma do vedení v oblasti hardware. V roce 1978 proběhne rozhodující krok pro další rozvoj: Paleta produktů je rozšířena o funkční oděvy. V roce 1979 zahrnuje SALEWA všechny své produkty pod jedno společné logo : orel SALEWA je vytvořen jako logo a je kmotrem pro nezaměnitelnou kvalitu produktů.

SALEWA dobývá mezinárodní trhy
Poté, co je v roce 1982 založena SALEWA Österreich, buduje vedení společnosti mezinárodní strukturu a exportní spojení do celé Evropy, USA, Japonska až po Nový Zéland. Italský importér Heiner Oberrauch přebírá se svojí skupinou Oberalp-Gruppe značku SALEWA a vede ji k úspěchu.
Sedm nejdůležitějších evropských trhů Německo, Francie, Itálie, Rakousko, Polsko, Švýcarsko a Španělsko jsou obsluhovány vlastními společnostmi, ve zhruba 30 dalších zemích pracuje skupina SALEWA se zástupci a importéry.

Nárok značky a produktu na vedoucí pozici
Se začátkem nového tisíciletí dosáhla značka SALEWA nové dimenze. To se ukazuje ve skladbě vlastního kádru sportovců mezinárodního týmu SALEWA alpineXtrem Team, jakož i ve vývoji a kontinuálním zlepšování špičkových produktů.
V zimě 2009/10 prezentuje horolezecká značka řadu oděvů, která nemá na světovém trhu obdoby: alpineXtrem Pro. Po nesčetných hodinách vývoje a testů, po stovkách přepracování, po tvrdých testech na severní stěně Eigeru, na granitových a ledových stěnách Taku Towers na Aljašce, jakož i při výškovém horolezectví na Ama Dablam v Nepálu prezentuje kádr týmu výsledek – kolekci alpineXtrem pro: osm pánských, šest dámských, jakož i tři unisexové modely, navržené od profesionálů pro profesionály, vyrobené pro ultimativní, každodenní a profesionální nasazení v horách.
Vedoucí postavení se ukazuje v jedinečné produktové řadě, vedení demonstruje značka také svým celkovým zjevem, regionálním, národním a mezinárodním. Do podzimu 2011 vznikne v Bolzanu nová centrála SALEWA, která klade měřítka nad hranice Jižního Tyrolska. Měřítka ve vztahu k architektuře, jakož i ve vztahu ke koncepci a nakládání se světem zážitků, který může přiblížit horolezeckou značku svým zákazníkům, dodavatelům a pracovníkům. Integrovaná do celkové koncepce vznikne nová lezecká hala, která s 2.000m2 lezecké plochy a výškou 24m bude největší halou v Itálii. Nejen svými prostorovými dimenzemi, ale i novými nápady a přístupy přesvědčí, například svým obřím otevíracím portálem pro optimální přívod čerstvého vzduchu a odvětrávanou fasádou pro co možná nejlepší klimatické podmínky.

Historie firmy SALEWA



1935
začíná dne 8. července 1935, kdy pan Josef Liebhart, jednatel společnosti Sattler- und Tapezierer-Einkaufsgenossenschaft, zakládá v Mnichově továrnu na kožené zboží a výrobní závod jako dceřinnou společnost výše jmenovaného sdružení. Co to vlastně znamená SALEWA? SA (=Sattler) LE (=Leder) WA (=Waren). K počátečním produktům patřily například kožené hnací řemeny a koňské postroje.

1939
Během válečných let vyráběla firma různé kožené a textilní produkty, první batohy s konstrukcí z ocelových trubek, lyžařské hůlky z lískového dřeva a následně z lehkých kovů.

1945
Po konci války je ekonomické přežití obtížné, na zakázku americké vojenské vlády se v rámci programu na zásobování utečenců vyrábí tisíce matrací.

1948
S měnovou reformou dne 21. Juni 1948 začíná pro Západní Německo a pro firmu SALEWA nový začátek. Ten není v žádném případě lehký, neboť mzdy jsou velmi nízké. Několik let tvoří hlavní obrat firmy výroba fototaštiček pro společnost AGFA .

1952
V zimě se daří první průlom v oblasti sportu, když poptávka po lyžařských hůlkách doslova exploduje. U firmy SALEWA se pracuje s obrovským nasazením v přesčasových směnách. Současně SALEWA zahajuje vlastní velkoobchodní aktivity. Jsou distribuována lyžařská vázání SILVRETTA, norské lyže HICKORY, lyžařské příslušenství, lyžařské vosky, brýle a dílenský artikl.

1953
Vedle batohů byly do výrobního programu zařazeny také kožené fotbalové míče a motocyklové kabely na nádrže. Lyžařské hůlky se stále více stávají hlavní položkou obratu firmy.

1955
SALEWA podporuje expedici do And pozdějšího jednatele firmy SALEWA Hermanna Hubera do Cordillera Blanca a etabluje se tak v horolezeckém sportu. Speciálně pro tuto expedici je vyvinut velkoobjemový batoh ANDEN s flexibilní konstrukcí vnitřního rámu. Vybavení do ledu, cepíny a mačky jsou vzaty do programu horolezeckého oddělení firmy SALEWA.

1956
SALEWA uvede do provozu malou továrničku na lyže a vyrábí juniorské lyže značky SPERBER. S německým výrobcem EDELRIED je ve stejném roce rozhodnuto o spolupráci v oblasti horolezeckých lan.

1962
Rozhodující krok se povedl s vyvinutím a produkcí plně nastavitelné klasické lehké stoupací mačky SALEWA-Classic. Tato patentovaná mačka stanovila úplně nové standardy a zůstala dodnes jednou z nejúspěšnějších maček.

1964
V tuto dobu se pro značku SALEWA otevírají všechny exportní trhy. Značce se dostává celosvětového uznání jako vůdčímu inovátorovi v oblasti hardware. SALEWA vynalézá trubkový šroub do ledu – produkt, který se v mezičase stal průmyslovým standardem.

1970
Pokrok v technologii batohů je poháněn firmou SALEWA dál dlouholetým úspěšným modelem MONT BLANC. Model přichází s raným „stavebnicovým systémem“. SALEWA vynalézá dutou karabinu, která se vypracovává na nový standard lehkohmotnostních produktů. SALEWA dosahuje dominantní pozice na trhu v oblasti hardware pro horolezecký sport.

1975
Dochází k důležité výhybce: SALEWA se stává ze specialisty čistě na horolezecké sporty komplexním výrobcem pro outdoorové aktivity jako jsou treking a turistika.

1978
SALEWA zavádí na trh kupolový stan Sierra, jehož následný model Sierra Leone ve své stále dále vyvíjené formě i dnes zůstává jedním z nejoblíbenějších a nejprodávanějších lehkohmotnostních trekingových stanů na trhu. Ve stejném roce přináší SALEWA jako jeden z vůbec prvních výrobců první textilie s goretexovou membránou. Současně importuje SALEWA jako průkopník vysoce kvalitní péřové produkty z Čínské lidové republiky, které přináší pozoruhodný úspěch na trhu.

1979
Jako logo je vytvořen orel SALEWA a v budoucnu je pak brán za symbol kvality produktů.

1980
Rekordní rok se 40% nárůstem obratu. Poprvé je vyráběno fleecové oblečení, které se ihned stává velkým prodejním úspěchem.

1982
Intenzivní rozvoj produktů a další selekce výrobních míst jsou nezbytné pro zavedení a prosazení programových linií na trhu. SALEWA se vyvíjí směrem k mezinárodní struktuře a buduje si exportní spojení v celé Evropě, USA, Japonsku až po Nový Zéland.

1983
Začíná nová úspěšná historie na italském trhu díky spojení SALEWY s pány Heinerem Oberrauchem a Siegfriedem Messnerem / OBERALP, Bozen. SALEWA ITALY změnila tržní prostředí ve svůj prospěch.

1985
Siegfried Messner zahyne nešastnou náhodou po zásahu bleskem na Stabeler Turm. Horský vůdce Edy Gänsbacher přebírá vedení prodeje a marketingu a SALEWA jasně přebírá vedení na trhu v Itálii.

1986
V této době probíhá dobrá spolupráce s Reinholdem Messnerem a Kurtem Albertem. Na expedicích je testováno mnoho nových nápadů, abychom dostáli heslu firmy Salewa: Kvalita je měřítkem našeho jednání.

1988
SALEWA Sport GmbH – München se stěhuje do nového podnikového areálu v Aschheimu, východně od města.

1990
V dubnu přebírá řízení a kontrolu značky SALEWA Heiner Oberrauch se svojí skupinou Oberalp.

1994
Jako výzkumný cíl je definováno motto poloviční hmotnosti a dvojnásobné odolnosti „half weight - double resistance“. U některých produktů se firmě SALEWA daří snížit hmotnost na polovinu a současně zvýšit pevnost a životnost. Základem pro to je spolupráce s univerzitami a výzkumnými instituty.

1997
Je vyvinuta ferratová karabina ATTAC a revolučně mění chůzi po zajištěných ferratových cestách. Bezpečnost se maximalizuje, manipulace s produktem se podstatně zjednodušuje.

1998
SALEWA rozpoznává jako jeden z prvních podniků v branži možnosti internetu a vytváří webovou stránku www.salewa.it

1999
SALEWA přebírá německého specialistu na lyžařská vázání SILVRETTA a investuje do nového startu. Jako první výsledek uvádí na trh nové vázání Easy go 555. SALEWA zahajuje intenzivní spolupráci se švýcarskou leteckou záchrannou službou REGA.

2001
Velmi brzy SALEWA rozpoznala trend směřující ke stále lehčím produktům. Již v roce 1994 bylo cílem výzkumu vyhlášeno motto poloviční hmotnost a dvojnásobná odolnost „half weight – double resistance“. V roce 2001 SALEWA dále podporuje výzkumné práce a vyvíjí vlastní lehkohmotnostní kolekci. Ukázkovými produkty této řady jsou kromě jiného lehkohmotnostní helma Helium s pouhými 250g, karabina Sub 33 se 33g a právě Ultra Jacket s pouhými 350g.

2003
Salewa je dále na cestě k úspěchu a zakládá ve Francii a Španělsku vlastní filiálky. Tím je coby nabízitel horských a outdoorových sportovních potřeb přítomna svými dceřinnými společnostmi na všech důležitých evorpských trzích.

2005
Inovace zůstává naším cílem: SALEWA prezentuje novou sérii tunelových stanů ve formě Omega. Všechny nové tunelové stany se vyznačují obdivuhodnou životností a velkorysým vnitřním prostorem. Revoluční je ventilace bočnic, která geniálně jednoduše řeší problém ventilace všech konvenčních tunelových stanů.
I v oblasti textilu jde SALEWA novými cestami: jako jediný výrobce horolezeckého zboží nabízí SALEWA funkční oděvy z vlákna Ingeo®. Výjimečné vlákno se vyrábí z kukuřičného škrobu, je vysoce funkční a vykazuje neobyčejnou ekologickou bilanci.
SALEWA sleduje důsledně svoji dlouhodobou obchodní strategii a založením obchodní jednotky obuvi činí poslední krok, aby se stala prodejcem kompletní nabídky. V osobách Maria Sartora a Antonia Duse se daří pro projekt získat dva celosvětově nejzkušenější specialisty.

2006
Na mezinárodním odborném sportovním veletrhu OutDoor ve Friedrichshafenu je prezentována první kolekce obuvi SALEWA s mimořádnou zárukou bezpuchýřového nošení 100% Blisterfree. Kolekce obuvi zahrnuje celkem tři modelové řady: alpine eXperience pro náročné turisty a milovníky trekingu, 5continents pro cestovatele, kteří mají rádi vysokou kvalitu a obuv pro volný čas La Mano pro lezce a outdoorové sportovce mající rádi módu a trendy. Ohlas je velmi velký – již v první sezóně se prodává přes 50000 párů obuvi SALEWA.

2007
Skupina SALEWA zakládá v USA pobočku, aby mohla v budoucnosti ještě lépe zásobovat severoamerický trh předními značkami Dynafit, silvretta a SALEWA. Tím činí přední evropský multispecialista na horolezecké sporty důležitý krok ve své strategii pro budoucnost. Nová pobočka je usídlena v Boulderu/ v Coloradu, aby byly tyto značky co možná nejblíže pulsu horské komunity.
V dalších důležitých exportních značkách probíhají rozhodující změny. Na nejvýznamnějším asijském outdoorovém trhu v Koreji bylo společně s tuzemským partnerem otevřeno 44 obchodů SALEWA-Shops, dalších 16 obchodů má následovat.
V Polsku se zakládá dceřinná společnost, aby bylo možno ještě lépe obsluhovat tento tradiční trh horských sportů.

2009
Na ISPO zima 2009/10, největším veletrhu sportovního zboží na světě, prezentuje SALEWA řadu produktů, která, co se týká své nekompromisnosti, klade mezinárodní měřítka. 12 z nejlepších horolezců, sportovců a odborníků na materiály vyvinulo v průběhu dvou let oděvy, které jsou víc než jen novou kolekcí. alpineXtrem pro je manifestací přání, které existuje od té doby, co lidé vystupují na hory: přání ultimativních oděvů. Co potřebuje profesionální horolezec, aby mohl v extrémních podmínkách dosahovat extrémních výkonů? Odpověď se nachází v každém kousku oděvu z kolekce SALEWA alpineXtrem pro.
V červenci 2009 probíhá první kopnutí do země k vybudování nových prostor společnosti SALEWA v Bolzanu, které 100 pracovníkům společnosti SALEWA a celé skupiny OBERALP poskytnou přiměřené zázemí. Ale nejen na práci se myslí v Jižním Tyrolsku. Současně s novým sídlem firmy vzniká do projektu integrovaná největší lezecká hala v celé Itálii, koncipovaná hvězdami v oblasti architektury Cinem Zucchim a Parkem Associatim.

Historie jde dál... Doporučujeme Vám, navštívit strány SALEWA DNES, které jsou stále aktualizovány. Pokud máte zájem být pravidelně informováni o našich novinkách, tak se hned zaregistrujte:
Nákupní košík
..prázdný
Zákazník
Přihlásit
Registrovat
  Právě u nás nakupuje 31 zákazníků  | Partneři © POPINA 2003-2024 Akce  |  Novinky  |  Mapa stránek  |  Ceník  |  Kontakt