|
|
VRÁCENÍ ZBOŽÍ |
Vrácení zboží do 14 dnů je možné při objednáce soukromou osobou (nikoli tedy na IČ). V souladu se zákonem č. 367/2000 máte možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme, nejdříve nás telefonicky nebo e-mailem informujte, že žádáte o odstoupení od smlouvy. Potom do balíku vložte zboží, Vaše kontaktní údaje (Jméno, adresa, telefon, mail), fakturu a číslo Vašeho účtu pro vrácení peněz. Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu, musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste je převzali při dodávce. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny na váš účet po doručení zboží na naši adresu obvykle do 15-ti pracovních dnů. |
|
ZÁRUKA |
Záruka se vztahuje na všechny výrobky zakoupené v POPINA sportu. Délka trvání záruky se počítá ode dne prodeje nebo v den doručení daného zboží. Pro všechny výrobky platí záruka 24 měsíců a u některých značek (jako je např. PETZL, SINGING ROCK...) je záruka 3 a více let. Přesnou délku záruky naleznete na našich stránkách u každého prodávaného zboží. Reklamace a její vyřízení trvá 30 dní ode dne, kdy od Vás zboží obdržíme. Do balíku s čistým a kompletním reklamovaným zbožím přidejte originál nebo kopii faktury (paragonu), dále stručné vyrozumění co se stalo nebo co není v pořádku s koupeným zbožím a telefon s vaší adresou, na kterou chcete opravené nebo nové zboží zaslat. V případě, že zboží nelze opravit nebo se již nevyrábí, spojíme se s Vámi a domluvíme se na řešení dané situace popřípadě na způsobu vrácení peněz. Reklamace se nevztahuje na škody způsobené neodborným používáním zboží, mechanickým poškozením či jeho opotřebením v důsledku užívání. Nemáte-li možnost reklamované zboží osobně doručit na naši prodejnu (POPINA, Dr.E.Beneše 3, 792 01 Bruntál), napište nám prosím do e-mailu datum a adresu, na které chcete nechat reklamované zboží vyzvednout. Za vyzvednutí (svoz PPL) na libovolném místě v ČR nic neplatíte! Zboží musí být se všemi náležitostmi (viz výše), zabalené v balíku a nachystané k převozu. |
|
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů |
Odběratel, který je spotřebitelem podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitelů, má podle zákona o ochraně spotřebitelů právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy o dodávce zboží (dále jen „spotřebitelský spor“). V případě, že dojde mezi naší společností a odběratelem ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může odběratel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/
|
|
|
|
|
|
|